joi, 1 octombrie 2015

În inima Bisericii, eu voi fi iubirea... (sf. Tereza de Lisieux)

Sfânta Tereza de Lisieux (1873-1897)

Iubirea mi-a dăruit cheia vocaţiei mele.
Am înţeles că dacă Biserica are un trup
alcătuit din mădulare diferite,
cel mai necesar,
cel mai nobil dintre toate nu-i lipseşte,
am înţeles că Biserica are o inimă
şi că această inimă arde în iubire.
Am înţeles
că numai iubirea lucrează în mădularele Bisericii...
Am înţeles că iubirea cuprinde toate vocaţiile,
că iubirea este totul,
că ea îmbrăţişează toate timpurile şi toate locurile...
într-un cuvânt, că este eternă!...
O, Isuse, iubirea mea...
mi-am găsit în sfârşit vocaţia,
vocaţia mea este iubirea!
În inima Bisericii, eu voi fi iubirea...

(Sfânta Tereza de Lisieux în Istoria unui suflet).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu