marți, 22 august 2017

Lacrimi mari îmi curg pe faţă [Ție, Maică-ți cer]


Cântă: Teodora Paunescu Tuca

Lacrimi mari îmi curg pe faţă,
Şi îmi pare rău;
Supărat-am în viaţă
Rău pe Dumnezeu.

Refren:
Ţie, Maică-ți cer,
Nu lăsa să pier;
Du-mă sus la Fiul tău,
Şi la Dumnezeu.


Cere-i lui Isus iertare,
Şi lui Dumnezeu,
Pentru că l-ai dat uitării
Şi îţi pare rău.

Nu-ţi întoarce sfânta faţă,
Celui ce-a greşit;
I-ai dat dreptul la viaţă,
Fă-l şi fericit.

Dacă drumul vieţii mele
Va fi foarte greu,
Să-mi întinzi în zile grele,
Maică, braţul țău.

Când în clipele din urmă
Domnul ne-a chema,
Rogu-te durerea-mi curmă,
Tu, Măicuţa mea.

Şi mă du, Maică cu tine,
Sus la Dumnezeu;
Milă-ți fie-atunci de mine
Că-s copilul tău.




000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000



Lacrimi multe-mi curg pe față
Cu păreri de rau
Supărat-am în viață
Rău pe Fiul tău.



Ref.


Ție, Maică-ți cer
Nu mă lăsa să pier,
Du-mă sus la Fiul tău
Și la Dumnezeu.

Cere-I lui Isus iertare
Și la Dumnezeu,
Pentru ca l-am dat uitării
Și îmi pare rău.


Nu-ți întoarce sfânta-ți față
Celui ce-a greșit
Ocrotește-l în viață
Și-l fă fericit.


Dacă drumul vieții mele
Va fi foarte greu
Să-ți întinzi în zile grele
Maică, brațul tău.


Să mă-ndemni a face bine
Aici pe pământ,
Să iubesc pe orișicine
Până la mormânt.


Dragostea să mi-o înmulțești
O, Maicuta mea
Credintă să mi-o întărești
După voia ta.


Legea sfântă strâmoșească
Cu drag s-o păzesc,
În Biserica creștină
Eu să te slăvesc.


Toții creștinii să se-adune
În jurul tău mereu
Să ajuți pe orișicine
La necazul greu.


Din lume când voi pleca
Cu mine să fii
Maică lângă slava ta
Atunci să mă ții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu