duminică, 23 martie 2014

De ce mă uraști tu, frate

 
 
Paula Seling - solistă
De ce mă uraști tu, frate

 
De ce mă uraști tu frate tot mereu,
Tu nu știi c-avem același Dumnezeu?
Eu ți-s frate, tu mi-ești frate
În noi doi un suflet bate, de român.
Iar în cer avem același bun Stăpân.
De ce oare nu mai vrem ca să ne știm?
Ca din veac am fost aceiași buni creștini.
Toți românii laolaltă n-am avut decât un Tată
Sus în cer, iar în lume am avut un singur țel.
Și-am avut și-o mama bună pe pământ
Biserica stramoșească orisicând,
Și la bine și la rău, ne-a ținut la sânul său
Ne-a iubit ca și Întemeietorul ei cel Sfânt.
Crezi tu frate că părinții-s bucuroși
Când copiii între ei sunt mânioși?
Tu, române, ce-ai cu mine că și eu-s român ca tine,
Ori nu știi că străinii nu vreau pace-ntre copii?
Când necazurile ne-au împresurat
Împreună în biserici ne-am rugat,
Astazi când e libertate ne urâm frate cu frate, frați români.
Nici părinții cu-ai lor prunci nu sunt mai buni.
În numele dragostei de Dumnezeu
Oare cum se poate face atâta rău…
Pentru-un licăr de credință e atâta suferință…
Dezbinari între frați ce se iubeau până mai ieri.
Stăpâniți românilor de acelașii dor
Să fim iarași doar o turma și-un păstor.
Doamne sfinte și-ndurate, dă-ne iarși unitate
Cum a fost de când ne-am născut creștini după Cristos.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu