vineri, 22 iunie 2018

„Rugăciunea” sfântului Thomas Morus



Sf. Thomas Morus (1478-1535).
„Doamne, dă-mi o digestie bună şi, natural, şi ceva de mâncare. Dă-mi sănătatea trupului şi buna-dispoziţie pentru a o putea menţine.


Doamne, dă-mi un suflet sănătos, care să aibă mereu înaintea ochilor ceea ce este bun şi curat, încât să nu se scandalizeze în faţa păcatului, dar să ştie întotdeauna să găsească mijloacele pentru a-i opune remediul.

Doamne, dă-mi o inimă care nu cunoaşte aversiunea, murmurul, suspinul şi lamentarea. Nu permite să mă preocup prea mult de ceea ce-mi centrează atenţia spre mine, adică spre ceea ce se cheamă «eu».


Doamne, dă-mi simţul umorului: dă-mi harul să ştiu să zâmbesc la o glumă, pentru a şti să reţin pentru viaţă un pic de bucurie şi să-i ajut şi pe alţii să participe la ea”. Amin.

(sursă:http://www.calendarcatolic.ro).



Give me a good digestion, Lord,
And also something to digest.
Give me a healthy body,
Lord, With sense to keep it at its best.



Give me a healthy mind, Lord,
To keep the good and pure in sight,
Which, seeing sin, is not appalled,
But finds a way to set it right.



Give me a mind that is not bored,
That does not whimper, whine or sigh;
Don't let me worry overmuch
About the fussy thing called I.



Give me a sense of humor,
Lord, Give me the grace to see a jake,
To get sorne happiness from life
And pass it on to other folk.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu