luni, 25 iunie 2018

Lumină în durere...

Fabio Salvatore - scriitor, actor și regizor.


„Credința este lumina mea în durere!”


„Eu am o idee simplă despre durere: se întâmplă. Nu o alegi tu și nimeni nu ți-o trimite. Simplu, se întâmplă, deoarece viața este făcută și din suferință”.


Fabio Salvatore s-a născut la Castellaneta [Otranto] în 1976. A debutat în teatru 1995, la Teatru Nou din Milano. După ce s-a îmbolnăvit de cancer la 22 de ani, după o recidivă de 10 ani distanță, a început să scrie. Printre cărțile sale de mare succes este Cancro, non mi fai paura [De cancer nu mi-e teamă] (2008), La paura non esiste [Frica nu există] (2010) și Il tuo nome è Francesco [Numele tău e Francisc] (2014), Ti cerco da sempre [Te căutam dintotdeauna], Buio e luce. Alzate gli occhi al cielo  [Întuneric și lumină. Ridicați-vă ochii spre cer] (2018). Între timp a fost prezent la diferite activități de teatru și televiziune. 

Buio e luce [Întuneric și lumină]










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu