duminică, 21 februarie 2016

De ce, Isuse, atâtea lacrimi?...

 
 



Ecce homo - by Anatoly Shumkin

 


De ce, Isuse, atâtea lacrimi


1) De ce, Isuse, atâtea lacrimi?
De ce? Întrebaţi pe Petru
sau pe Magdalena, întrebaţi pe Lazăr
sau Ierusalimul!”

De ce, Isuse, atâtea lacrimi?

Sunt fericiți cei ce plâng acum
căci ei vor fi mângâiați apoi,
n-aș vrea să plâng, dar nu pot rezista.
Iubirea plânge pentru voi.

2) De ce, Isuse, atâtea bice?
De ce? Întrebaţi călăii
sau pe Pilat din Pont, sau pe Baraba,
sau victima din Ierihon!”

De ce, Isuse, atâtea bice?

Dacă acum nu m-ar biciui
în locul meu voi ați fi sub bici
dar nu mă plâng, căci nu biciul e greu:
păcatul vostru este greu!

3) De ce, Isuse, aşa coroană?
De ce? Întrebaţi pe regii voştri,
sau pe soldaţi, sau pe cei din Cafarnaum
care m-au vrut rege!”

De ce, Isuse, aşa coroană?

Sunt fericiți frații prigoniți
căci pentru mine sunt omorâți.
Dar eu am spus adevărul curat
şi spinii sunt răsplata mea!

4) De ce, Isuse, aşa o cruce?
De ce? Nu mi-am cioplit-o eu.
Întrebați mulțimea care urlă
Sau pe cei ce-mpart dreptatea”.

De ce, Isuse, aşa o cruce?

Pe crucea asta atât de grea
vreau să mă urc ca să pot vedea
pe orice om și să-i dau pacea mea.
E crucea voia Tatălui.

5) De ce, Isuse, așa o moarte?
De ce? Dar voi de ce muriți?
Tată, de ce m-ai părăsit?
Iartă-i că nu știu ce fac!”

De ce, Isuse, așa o moarte?

Ca să rodească un spic frumos
bobul de grâu moare pentru el.
Ca să trăiţi, am murit pentru voi.
Aceasta-i voia Tatălui!

 

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu