duminică, 26 aprilie 2015

Blândul Păstor [muzică sacră]


 
Muzica: folclor
Solistă: Paula Seling
Text: prelucrare dupa Traian Dorz
Orchestratie: Sergiu Tuhutiu
 



Odată l-am văzut trecând
cu turma pe Păstorul blând;
mergea cu dânsa la izvor
blândul Păstor, blândul Păstor.

Pe-o oaie ce căzuse jos
a ridicat-o el duios
şi-a dus-o-n braţe iubitor
blândul Păstor, blândul Păstor.

Pe-o alta care la pământ
zăcea cu picioruşul frânt
el o legă mângâietor,
blândul Păstor, blândul Păstor.

El le-a iubit cu dor nespus
şi viaţa pentru oi și-a pus
şi pentru mântuirea lor
blândul Păstor, blândul Păstor.

Dar mai târziu l-am intâlnit,
cu spini era împodobit
într-o mulțime de popor
blândul Păstor, blândul Păstor.

Când l-am văzut, l-am întrebat
cine sunt cei ce l-au scuipat.
A suspinat sfâşietor
blândul Păstor, blândul Păstor.

Şi mi-a răspuns îndurerat:
„Acei ce m-au încununat
sunt oile ce le-am fost lor
blândul Păstor, blândul Păstor.

Toţi cei ce mă batjocoresc
şi cei ce crucea-mi pregătesc
sunt cei la care iubitor
le-am fost Păstor, le-am fost Păstor”.

Tăcu... şi ochii lui senini
de lacrimi limpezi erau plini;
plângea de mila oilor
blândul Păstor, blândul Păstor.

Şi-atuncea oile-au venit,
pe cruce sus l-au răstignit.
El se ruga spre mila lor,
blândul Păstor, blândul Păstor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu