vineri, 3 ianuarie 2014

Sper și în tine



Speranța - by J. F. Brickey

 
– În tine e orice speranță, dragă fiule,
pe strada înserării.
Când vederea și inima vor obosi,
îmi vei aduce vreodată o floare?

– Și eu mă sprijin de tine, tatăl meu,
la răscrucea eșecului și fugii,
în oboseală și în deziluzie:
îți cer ajutor în orice situație.

– Contez pe prezența mamei mele
în părăsire și în neînțelegere,
în chinurile cumplite ale ofensei:
ea mă va susține în orice acțiune.

– Sper și în tine, fratele meu:
te accept cum ești,
în speranța care ucide în tine
orice umbră a greșelii
și face să crească mereu
ceea ce este perfect.

– Gingășia ta, dragă surioară,
o voi accepta fără nici o aroganță
și fără lovituri de masculinism violent,
rod al frustrărilor și egoismului.

(Angelo de Simone, Sperare, San Paolo Edizioni 1984; trad. pr. Isidor Chinez).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu