duminică, 12 ianuarie 2014

Dimineți cu ferestre deschise



1. Am dormit o noapte într`un pat de copil
Și`am visat cum răsar flori de foc pe câmpii
Iar prin ochi de părinți se`adunau lacrimi fierbinți.
Se făcea că alerg făr noimă pe`un drum
Și din stele curgeau farfurioare de scrum
Iar pământul stingher nu`și găsea vadul zilei pe cer...

Ref:


Dimineți cu ferestre deschise
Dimineți cu săgeți de cocor
Dimineți pentru viață și vise
Dimineți fără lăcrimi în zori
Dimineți fără gânduri ucise
Dimineți fără roiul de nori
Dimineți cu ferestre deschise
Dimineți pentru oameni și flori.


2. Am deschis fereastra după groază din vis
Așteptând să găsesc bălți de soare ucis
Dar sub cerul din zori am găsit pacea din flori
Și atunci din cosmar ochii mei s`au întors
Împlorând fără glas timpul vieții neîntors
Să nu`și treacă prin noi alt război sângeroasele ploi.

Ref:


Dimineți cu ferestre deschise
Dimineți cu săgeți de cocor
Dimineți pentru viașa și vise
Dimineți fără lacrimi în zori
Dimineți fără gânduri ucise
Dimineți fără roiul de nori
Dimineți cu ferestre deschise
Dimineți pentru oameni și flori.


3. Peste toți lumina se revarsă la fel
Cum să poți desluși cine`s eu cine`i el
Când pe globul de vieți drumu`i sterp fără drumeț
Să găsim oameni buni după noapte popas
Pentru câte iubiri în priviri ne`au rămas
Și`mpreună să vrem să`mplinim cât destin mai avem.

Ref:


Dimineți cu ferestre deschise
Dimineți cu săgeți de cocor
Dimineți pentru viață și vise
Dimineți fără lăcrimi în zori
Dimineți fără gânduri ucise
Dimineți fără roiul de nori
Dimineți cu ferestre deschise
Dimineți pentru oameni și flori
(bis).

Versuri de la: http://www.versuri.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu