marți, 29 mai 2018

Doamne, mă bucur să fiu copilul tău




Doamne, Dumnezeul meu,
așa cum peștele nu poate trăi fără apă,
tot la fel nu pot trăi eu fără tine.
Tu m-ai creat, tu îmi susții viața.

Astăzi vin înaintea ta pentru a-ți mulțumi
pentru viața pe care mi-o oferi continuu.
Vin înaintea ta pentru a-ți mulțumi,
pentru a-ți spune cât de mult iubesc viața.
Da, mă bucur să trăiesc,
chiar și atunci când stau adesea lângă mine,
când bat pasul pe loc
și nu știu încotro ar trebui să mă îndrept.

În special, mă bucur să fiu copilul tău,
să pot în mine respirația vieții divine,
a Duhului tău Sfânt.

Tu vrei să trăiești în mine,
să fii oaspetele meu.
Îți mulțumesc din toată inima
pentru această onoare,
pentru această bucurie. Amin.

(Rugăciune – din Burkina Faso).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu