luni, 8 mai 2017

Parabola fiului risipitor cuprinde miezul mesajului Evangheliei






„Aşa cum parabola fiului risipitor cuprinde miezul mesajului Evangheliei şi-i cheamă pe ascultători să facă propriile alegeri în faţa lui, tabloul lui Rembrandt rezumă întreaga luptă spirituală şi îi invită pe privitori să ia o hotărâre personală în legătură cu viaţa lor”.

„Încă mă asemăn cu fiul risipitor. Însă mă aflu cu adevărat în drum spre casă. Am plecat din ţara aceea îndepărtată şi am ajuns să simt apropierea iubirii. Şi, astfel, sunt pregătit acum să-mi împărtăşesc povestea. Are în ea un strop de speranţă, de lumină, de mângâiere”.

(Henri J.M. Nouwen).

Henri J.M. Nouwen, Fiul risipitor. Povestea unei întoarceri acasă, Humanitas (luni,10 aprilie 2017 - în Săptămâna Sfântă - s-a lansat volumul).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu