luni, 6 martie 2017

Tu uiți telefonul celular… dar, Biblia, o uiți…






„Să înfruntăm lupta spirituală împotriva Celui Rău cu puterea Cuvântului lui Dumnezeu. Nu cu cuvântul nostru, nu foloseşte. Cuvântul lui Dumnezeu: acela are puterea pentru a-l înfrânge pe satana. Pentru aceasta trebuie să avem familiaritate cu Biblia: s-o citim adesea, s-o medităm, s-o asimilăm. Biblia conţine Cuvântul lui Dumnezeu, care este mereu actual şi eficace. A spus cineva: ce s-ar întâmpla dacă am trata Biblia aşa cum tratăm telefonul nostru celular? Dacă am purta-o mereu cu noi, sau măcar mica Evanghelie de buzunar, ce s-ar întâmpla? Dacă ne-am întoarce atunci când o uităm: tu uiţi telefonul celular – of!, nu-l am, mă întorc ca să-l caut; dacă am deschide-o de mai multe ori pe zi; dacă am citi mesajele lui Dumnezeu conţinute în Biblie aşa cum citim mesajele de pe celular, ce s-ar întâmpla? În mod clar comparaţia este paradoxală, dar ne face să reflectăm. De fapt, dacă am avea mereu Cuvântul lui Dumnezeu în inimă, nicio ispită n-ar putea să ne îndepărteze de Dumnezeu şi niciun obstacol n-ar putea să ne devieze de la drumul binelui; am şti să învingem sugestiile zilnice ale răului care este în noi şi în afara noastră; am fi mai capabili să trăim o viaţă înviată după Duh, primindu-i şi iubindu-i pe fraţii noştri, în special pe cei mai slabi şi nevoiaşi, şi chiar pe duşmanii noştri”.

(Papa Francisc, Angelus [5 martie 2017]; sursă:http://ercis.ro).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu