duminică, 12 aprilie 2015

Milostivirea Divină - Isuse, am încredere în tine!




Sub ocotirea îndurări tale

 
Sub ocotirea îndurări tale
alerg, o, Doamne,
plin de iubire și bunatate.
Deși sunt mizerabil și păcătos,
mă încred în înduraraea ta,
deoarece tu ești Părintele îndurărilor
și Dumnezeul alinărilor,
de care niciodată nu s-a auzit să se spună
că ai fi părăsit o inima plină de încredere
în îndurarea ta. Amin.
 

Papa Francisc a prezentat bula Anului Sfânt al Milostivirii
(sinteză)
Papa Francisc, la Poarta Sfânta a bazilicii vaticane,
citind bula de proclamare a Anului Sfânt al Milostivirii
(11 aprilie 2015) - Radio Vatican
 
 


Consacrare


Mântuitorule mult îndurător,
eu mă consacru în mod total
și pentru totdeauna ție.
Transformă-mă într-un bun
supus al milostivirii tale.
O sânge și apa,
care tâșnești din coasta inimii lui Isus,
ca un izvor de îndurare pentru noi,
eu mă încred în tine. Amin.

Inno alla Divina Misericordia

Inno alla Divina Misericordia

Rit. Gesù, io credo in te,
Gesù, io spero in te,
Gesù, io amo te,
Gesù, confido in te.

1. Canterò la tua misericordia,
il più grande attributo di Dio;
in eterno, di fronte a tutto il popolo,
la tua misericordia canterò!

2. Due sorgenti sono scaturite
come raggi dal Cuor di Gesù,
non per gli Angeli né per gli Arcangeli,
ma per i peccatori le donò!

3. Peccatore, no, non dubitare,
ma confida e credi in lui,
che il passato vissuto nel peccato,
in una vita santa cambierà.

4. O Maria, noi siamo tutti tuoi
intercedi con suor Faustina,
e le grazie della misericordia,
il tuo figlio divino elargirà!

 

 Santa Suor Faustina.
La vita di Suor Faustina Kowalska.
(traducere în italiană)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu