duminică, 22 februarie 2015

Baraba [muzică sacră]

 
Isus, Pilat și Baraba


Barabas


(compus de Ion Pantazi)
Acorduri:
Strofă: mi Do / Sol la mi / mi Do / Si7
Refren: la mi / la Re / Sol Si7 / mi si / Do Re / Sol Si7 / mi si / Do la mi


1) Aud un glas şi văd o cruce
Eli lama sabachtani!
Şi mă întreb unde-i dreptatea
De ce în locul meu, Isus.

Refren:

Dar m-am suit pe Golgota
Şi l-am văzut cum murea iertând
El, Fiul Omului!
Nu, nu se poate!
Cunună de spini, bătută în cuie
Nu se poate, nu, nu!
Eu, eu Baraba
Ar fi trebuit să mor în locul lui!

2) Pilat m-a scos din închisoare,
Acheldama era pământul.
Treizeci de-arginţi mi-au pus în palmă
Şi m-au asemănat cu Iuda.

3) Tresar din somn şi mi se pare
Că sunt condus spre răstignire.
Mă zbat să scap să fug departe
De oameni să nu fiu ştiut.

4) Mă simt mereu pătat de sânge
Şi noaptea grea mă înspăimântă.
Aştept să se ivească zorii
Ca un străjer înfricoşat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu