miercuri, 7 ianuarie 2015

Voi sunteţi lumina lumii...


 
Nu demult, un preot a făcut în Italia o anchetă.
A pus la o sută de catolici această întrebare:
„Aţi încercat vreodată să vă apropiaţi de cineva
şi să-l aduceţi la credinţă?”
Din o sută de persoane,
72 au declarat că nu au încercat niciodată;
20 că au vorbit doar despre credinţă
şi abia 8 au făcut ceva să aducă pe alţii la credinţă.
 
În general, răspunsurile au fost:
„Dar de ce avem preoţi? Să le furăm meseria?”
„Din principiu, nu mă ocup de ceea ce nu mă priveşte”.
„Abia am timp să mă gândesc la mine,
când să mă mai gândesc şi la alţii?”
 
Dacă o asemenea anchetă s-ar face printre noi,
cei de faţă, ce am răspunde?
Pe câţi am încercat să-i aducem la Cristos?
 
O viaţă frumoasă creştină e o stea,
o lumină ce îi poate călăuzi pe alţii spre Cristos:
„Voi sunteţi lumina lumii, aşa să lumineze lumina voastră”,
spune Cristos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu