marți, 30 iulie 2013

Doamne, când...




 
Doamne,
- când mi-e foame, trimite-mi pe cineva care are nevoie de hrană;
- când mi-e sete, trimite-mi pe cineva care are nevoie de apă;
- când mi-e frig, trimite-mi pe cineva care trebuie încălzit;
- când sufăr, trimite-mi pe cineva pe care să-l mângâi;
- când crucea mea începe să fie prea grea, dă-mi crucea altuia s-o împart cu el;
- când sunt sărac, adu-mi pe cineva care e-n nevoie;
- când nu am timp, dă-mi pe cineva pe care să-l ajut o clipă;
- când mă simt descurajat, trimite-mi pe cineva pe care să-l încurajez;
- când simt nevoia de a fi înțeles, dă-mi pe cineva care să aibă nevoie de înțelegerea mea;
- când aș vrea ca cineva să aibă grijă de mine, trimite-mi pe cineva de care să am grijă;
- când mă gândesc la mine, îndreaptă-mi gândurile către alții. (don Bruno Ferrero).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu