vineri, 21 septembrie 2018

Doamne, deschide simțurile mele!



În comunitățile care se roagă se începe:

„Doamne, deschide-mi buzele
și gura mea va vesti lauda ta!” (Ps 51,17).

Doamne, deschide-mi buzele
și gura mea va vesti lauda ta.

Doamne, deschide-mi ochii
și voi vedea lucrările tale
și nevoile oamenilor.

Doamne, deschide-mi urechile
și voi auzi cuvântul tău
și strigătul săracilor.

Doamne, deschide-mi nasul,
Ca să-i disting pe cei vii de cei morți.

Doamne, deschide-mi mintea,
ca să te înțeleg pe tine
și cuvântul tău.

Doamne, deschide-mi inima,
ca să-ți ofer spațiul și să te caut
și să te găsesc în toate.

Doamne, deschide-mi mâinile,
ca să primesc
și să te dau fericit oamenilor. Amin.


(Youcat, Carte de rugăciuni tentru tineri, Sapientia, Iași 2016, pg. 18).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu