vineri, 7 octombrie 2016

Grupul de preoți care au făcut exercițiile spirituale din 3-7 octombrie 2016

Prima serie - grupul de preoți care au făcut exercițiile spirituale
(foto: adi.faraoanu).

Am fost la Traian (NT) unde am făcut exerciții spirituale cu un grup de preoți. Ca pedicator l-am avut pe pr. Daniel Iacobuţ de la Seminarul Iaşi.
pr. Daniel Iacobuț


El a ales ca temă:
 
Instituirea Euharistiei (1Cor 11,23-26;
cf. Mt 26, 26-29; Mc 14,22-25; Lc 22,14-20).

23 Căci eu am primit de la Domnul ceea ce v-am transmis: că Domnul Isus, în noaptea în care era vândut, a luat pâinea
24 și, mulțumind, a frânt-o și a zis: „Acesta este trupul meu cel care este pentru voi. Faceți aceasta în amintirea mea”.
25 De asemenea, după cină, a luat potirul spunând: „Acesta este potirul noului legământ în sângele meu. Faceți aceasta ori de câte ori beți în amintirea mea”.
26 Căci ori de câte ori mâncați din pâinea aceasta și beți din potirul acesta, vestiți moartea Domnului până când va veni.
 

 Pâine luată, binecuvântată, frântă, dăruită pentru a da rod...

„Domnul Isus, în noaptea în care era vândut, a luat pâinea și, mulțumind, a frânt-o și a zis: «Acesta este trupul meu cel care este pentru voi. Faceți aceasta în amintirea mea». De asemenea, după cină, a luat potirul spunând: «Acesta este potirul noului legământ în sângele meu. Faceți aceasta ori de câte ori beți în amintirea mea».

------------------------
 

Excelenţa Sa, mons. Miguel Maury Buendia, nunţiu apostolic în România şi Republica Moldova, a fost prezent marţi, 4 octombrie, la seminarul franciscan din Roman unde a prezidat Liturghia hramului şi a hirotonit diaconi cinci fraţi franciscani apoi s-a îndreptat spre Centrul „Gaudium et spes” din Traian (NT) unde i-a salutat pe preoţii din prima serie a exerciţiilor spirituale.

 


(foto:http://www.ercis.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu