joi, 10 martie 2016

Dacă vă condamn, să nu daţi vina pe mine...

 

Ecce Homo by  Anatoly Shumkin:
 
Ecce homo - de Anatoly Shumkin
 

În catedrala din Lübecker [Germania] se găseşte o inscripţie cu aceste cuvinte care îndeamnă pe orice cititor la o cercetare...
 
Eu sunt Lumina – voi nu mă vedeți.
Eu sunt Calea – voi nu mă urmați.
Eu sunt Adevărul – voi nu credeți.
Eu sunt Viața – voi nu mă căutați.
Eu sunt bogat – voi nu-mi cereți nimic.
Eu sunt generos – voi nu apelați la mine.
Eu sunt frumos – voi nu mă iubiţi.
Eu sunt milostiv – voi nu aveți încredere în mine.
Eu sunt atotputernic – voi nu vă temeți.
Eu sunt Învățătorul – voi nu mă urmați.
Dacă vă condamn, să nu daţi vina pe mine.

(trad. pr. Isidor Chinez).

Se siete infelici cântă padre Renato d'Andrea

Lübecker Domspruch bekannt gewordenen inschrift:

Ich bin das Licht – ihr sehet mich nicht.
Ich bin der Weg – ihr gehet mich nicht.
Die Wahrheit – ihr glaubet mir nicht.
Das Leben – man suchet mich nicht.
Ich bin Reich – man bittet mich nicht.
Ich bin Edel – man dienet mir nicht.
Der Schönste – man liebet mich nicht.
Ich bin Barmherzig – man vertrauet mir nicht.
Ich bin Allmächtig – man fürchtet mich nicht.
Ich bin ein Lehrer – man folget mir nicht.
werdet ihr verdammet – verweiset mirs nicht.

(sursă: https://de.wikipedia.org/wiki/L%C3%BCbecker_Dom).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu